1 év

Egészen pontosan már 1 éve és 1 napja kezdtem a 60 napos turmixolós diétámat, ezzel együtt az életmódváltásomat. Elég sok mindent megosztottam itt ez alatt az 1 év alatt, de jöjjön most egy kis összefoglaló:

+ 60 napon keresztül kizárólag gyümölcs- illetve zöldség-turmixokat ettem/ittam

+ ennek eredményeképpen az egészségi állapotomban rohamos javulást értem el (vérnyomásom beállt normálisra, dagadó bokáim, vizesedésem megszűnt, a bőröm megszépült, erőnlétem, energiám megnőtt, gyakori erős migrénes rohamaim eltűntek)

+ fogytam közel 20 kilót (a kezdeti –15 kg után még mindig sikerült lefelé mennem az áhított cél felé)

Ami most van:

+ valószínűsíthetően glutén- és tejérzékeny vagyok (már egy jó ideje egyébként, de a diéta után nevesítettem) – orvosnál ugyan még mindig nem jártam, de 100%-osan megfigyelhetem magamon a tüneteket, amikor olyat eszem

+ vérszegénységem ugyan elmúlt, de a vashiányom még megvan (nem mellesleg évek óta nem tudjuk,  mitől van ez, de ma már én tudom, orvosok még soha nem mondták, hogy a gluténérzékenység egyik jellemző tünete…)

+ kacsintgatok a vegánság felé, de még messze vagyok tőle

+ már csak ritkán turmixolok, és bár sokkal több nyerset eszem, de ha fáradok vagy lustulok, könnyen bezabálok, hiába tudom, hogy ez nem lesz így jó… 😦

+ heti 3x callanetics-ezem, és imádom! 🙂

Reklámok

Ne fog vissza magad!

